(Bez)alkoholni koktel limun, bazga, matičnjak

Matičnjak je biljka koja se uspješno obranila od ovogodišnje najezde puževa. Čak mislim da je posebno bujna ove godine. Osim što svakodnevno zapletem prste u mirisne listove, već dugo smišljam kako bi mogla svakodnevno iskoristiti ovu mirisnu divotu.

U ljetnim danima redovito konzumiramo limunadu, jedan dan sam pomiješala sirup od bazge u limunadu ..pa su mi dolazile prijateljice na kavu, pa sam u to ubacila i malo gina i punooo kockica leda ..za dekoraciju mi je trebalo nesto zeleno pa sam natrgala listiće matičnjaka.
Eto rodila se ideja za neku sasvim novu limunadu ili (bez)alkoholni koktel ovisi o prigodi 😄

Sastojci :
50 ml Sirupa od bazge
15 listića matičnjaka
1 limun
3 žlice šećere
1L vode
2 dcl vode za čaj
Kockice leda
1 dcl Gina ako želite alkoholni koktel

Desetak listića matičnjaka narezati i dodati u 2 dcl kipuće vode. Ostaviti da stoji desetak minuta.
U posudu staviti 50 ml sirupa i dodati 1l vode, umiješati dodatno 3 žlice šećera. Dodati sok od limuna i prethodno skuhani čaj.
Miješati da se pomiješaju sve komponente.
Na kraju dodati kockice leda i preostale listiće matičnjaka.
Ugodan provod .

Primjedbe